12.-20.11.2016.

Neonski bik i Susret vjetrova u Europi!

×

Error message

  • Deprecated function: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in include_once() (line 1374 of /mnt/vol_fql_host_1/zff/arhiva/2015/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in include_once() (line 1374 of /mnt/vol_fql_host_1/zff/arhiva/2015/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters in drupal_get_feeds() (line 394 of /mnt/vol_fql_host_1/zff/arhiva/2015/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in _menu_load_objects() (line 579 of /mnt/vol_fql_host_1/zff/arhiva/2015/includes/menu.inc).

Hrvatska premijera još jednog latinoameričkog filma koji je nagrađen u Veneciji (Horizonti), Neonski bik na programu je kina Europa u 19 sati. Film Gabriela Mascara, ostvarenje je koje otkriva lice Brazila kakvo dosad nismo imali prilike vidjeti. U 21 sat u kinu Europa na rasporedu je Susret vjetrova, smjelo debitantsko ostvarenje u kojem estonski redatelj Martti Helde koristi žive slike kako bi rekonstruirao davno izgubljena sjećanja baltičkih obitelji koje su 40-ih godina prošloga stoljeća bile razdvojene Staljinovim deportacijama. Oba će filma uoči projekcija osobno predstaviti njihovi redatelji.

Neonski bik, vizualno raskošan drugi igrani film dugometražni film Gabriela Mascara, priča je o timaritelju bikova Iremaru koji radi na vaquejadi, tradicionalnom brazilskom rodeu. Iremar je potajice zaljubljen u trupsku plesačicu Gallegu koja ga ne zarazuje previše. Iako izgleda kao pravi macho i grubi stočar, Iremar ima vrlo neočekivanu razbibrigu- šije ekstravagantne kostime i sanjari o nekom drugom životu.  

Susret vjetrova  snovita je saga o preživljavanju i izdržljivosti sjećanja inspirirana stvarnim dnevničkim zapisima o deportacijama tisuća stanovnika Estonije, Latvije i Litve u Sibir kao dio etničkog čišćenja koje su prema Staljinovim naredbama provele sovjetske vlasti. Zapisana sjećanja u filmu oživljavaju u obliku crno-bijelih živih slika (tableaux vivants) u kojima glumci miruju u zamrznutim pozama dok se kamera kreće između njih stvarajući tako emotivan prostor između kretnje i statičnosti. Prošlost najzad postaje gotovo opipljivom, a sadašnjost poput sna.