DUGOMETRAŽNI IGRANI FILM
Levan Koguashvili, redatelj, dobitnik Zlatnih kolica za najbolji dugometražni igrani film 2014.
Od 1995. do 1999. godine studirao je filmsku režiju na Ruskom državnom filmskom institutu (VGIK) u Moskvi. Mentor mu je ondje bio znameniti sovjetski redatelj Marlen Hucijev. Godine 2007. diplomirao je na Umjetničkoj školi Tisch u sklopu Njujorškog sveučilišta. Njegov prvi dugometražni film, Ulični dani, postigao je međunarodni uspjeh. Premijeru je imao 2010. na Rotterdam Film Festivalu i smatra se početkom novog vala u suvremenom gruzijskom filmu. Drugi cjelovečernji film, Spojevi naslijepo, premijerno je prikazan na međunarodnim filmskim festivalima u Torontu i Berlinu i osvojio je brojne nagrade širom svijeta, pa i na Zagreb Film Festivalu.
Christoph Thoke, producent
Njemački filmski producent. Njegovi su filmovi izabrani u 700 festivalskih selekcija i osvojili su 150 nagrada. Surađivao je s najuglednijim redateljima, poput trostrukih canneskih pobjednika Jean-Pierrea i Luca Dardennea, dvostrukog canneskog pobjednika Brune Dumonta, Apichatponga Weerasethakula i Rachida Bouchareba. Nakon početaka na izvršnim pozicijama u Bavaria Filmu, Taunus Filmu, Wiesbadenu i postprodukcijskom divu Cine Media Film, Christoph je pokrenuo i vlastitu produkcijsku kuću Thoke + Moebius Film. Godine 2007. osnovao je tvrtku Mogador Film (Berlin, Frankfurt, Mainz), koja sad producira i financira filmove za lokalno i međunarodno tržište.
Jessica Woodworth, redateljica
Američko-belgijska autorica koja živi u Ghentu (Belgija). Studirala je književnost i klasično kazalište na Princetonu, a ima i magisterij iz dokumentarnog filma sa Stanforda. Njezin dokumentarac The Virgin Diaries nominiran je za nagradu FIPRESCI na Amsterdamskom festivalu dokumentarnog filma 2002. Godine 2011. predsjedala je žirijem na filmskom festivalu u Ghentu. Zajedno s Peterom Brosensom režirala je filmove Khadak (Venecija 2006. – nagrada Lav budućnosti), Altiplano (Cannes 2009. – Tjedan kritike) i The Fifth Season (Venecija 2012. – službena konkurencija), za koje je napisala i scenarije. Ta su tri filma prikazana na više 150 festivala i osvojila su brojne nagrade.
KRATKOMETRAŽNI IGRANI FILM I KOCKICE
Andrei Creţulescu, redatelj, dobitnik Zlatnih kolica za najbolji kratkometražni film 2014.
Andrei Creţulescu bivši je filmski kritičar. Producirao je prvu sezonu TV serije In deriva (remake serije In Treatment) i devet originalnih dokumentaraca za HBO Rumunjsku. Godine 2011. pokrenuo je tvrtku Kinosseur Productions. Creţulescu je režirao Bad Penny i Kowalski, za koje je napisao i scenarij. Bad Penny je osvojio nagradu za najbolji kratki film na 12. ZFF-u, kao i nagrade za najboljeg redatelja i najboljeg glumca na Europskom filmskom festivalu u Lilleu 2015. godine. Njegov treći kratki film, Ramona, dobitnik je nagrade Canal+ u programu Međunarodni tjedan kritike u Cannesu. Osvojio je i nagradu za najbolji kratki film na Transilvanijskom međunarodnom filmskom festivalu. Upravo je dovršio svoj četvrti kratki film, Sedam mjeseci poslije, a u pripremama je za svoj prvi dugometražni film, Charlton Heston.
Sata Cissokho, voditeljica festivala
Sonja Tarokić, redateljica
Sonja Tarokić magistrirala je filmsku režiju igranog filma na Akademiji dramske umjetnosti, te završila BA studij komparativne književnosti na Filozofskom fakultetu. Autorica je nekoliko kratkih filmova. Tlo pod nogama prikazan je na filmskom festivalu u Rotterdamu te osvojio nagradu za najbolji film na Kockicama, dok su filmovi Crveno, Pametnice, Kurvo! i Ja sam svoj život posložila prikazani i nagrađivani na međunarodnim festivalima kao što su Sarajevo FF, Vila do Conde, Angers Premiers Plans, Brief Encounters FF, Next Bucharest FF. Radi na reklamama, vodi filmske radionice, piše filmske kritike te trenutno priprema svoj prvi dugometražni film Zbornica.
ŽIRI PLUS (MLADI ŽIRI)
Nino Potrkač
Nino jako voli filmove, a još više voli razgovarati o filmovima koje je pogledao s dragim osobama. Kada je film napravljen kako treba često ga ostavi bez daha i gleda ga širom otvorenih očiju, naježi se od uzbuđenja, a ponekad i zaplače. Kako kaže, za njega je to fantastičan osjećaj!
Josip Čačković
Često su mu govorili kako mu znanje o filmovima nikada neće koristiti i kako će ga neprestano gledanje filmova upropastiti za daljnji „stvarni život“, a onda je dobio priliku biti članom žirija. Voli preispitivati i prokomentirati sve što vidi na filmu, a najviše uživa u dramama s razgranatom pričom i krajem koji nije „serviran na pladnju“.
Natalie Dech
Najčešće ocjenjuje i komentira filmove sa sedmogodišnjim bratom koji je u čudu gleda dok se igra autićima. Veseli se što će biti dio festivala, gledati hrpu dobrih filmova i družiti se s istomišljenicima te dobiti priliku biti u žiriju – koju inače dobivaju samo poznati glumci, a sada i malci na kojima (filmski) svijet ostaje.
Eva Lotta Čimbur Pukšec
Ugodno ju je iznenadilo što je netko napokon i mladima dao glas, a ona zna da može pridonijeti tom glasu. Razmišlja o životu kao o nekoj vrsti sakupljanja iskustva i doživljaja, kao što netko sakuplja marke ili novčanice, veseli se staviti žiriranje u programu PLUS na jednu od svojih polica sjećanja.
Dora Subotić
Kaže da nije jedna od onih koji za sebe kažu da su ljubitelji filma, nego da je i gledatelj. Filmu pristupa s kritikom, u potrazi za savjetom, uputom, zabavom ili možda utjehom. Ponekad joj se čini da gledanjem filma zaviruje u unutarnji svijet autora na način na koji to nijedna druga umjetnost ne daje.